zaterdag 11 mei 2013

Zeg nee.. tegen Monsanto!


Nog nooit van mijn leven heb ik geprotesteerd. Niet op straat dan. Verder doe ik mijn mondje wel open hoor, als iets me niet zint. Maar nu ga ik wel mijn ieniemienie stem laten horen. En volgens mij moeten jullie, gezondheid, food en puurlovers, dat ook doen!

Ik vind dat de mensen die al jaren hun leven en carriere wijden aan tegenstem laten horen, steun nodig hebben en moeten krijgen van ons, de gewone consument die het ook niet meer pikt en niet doof, dom en stom gehouden wil worden. En zeker niet voor de gek gehouden wil worden!

Lees hier, op deze site. Kijk eens onderaan en bekijk de 1 1/2 uur durende documentaire. Het is de moeite waard!

En nog iets.. blog er allemaal over, 25 mei. Laat internet veel mensen op de been brengen...

We zijn toch niet gek??



Of lees bij Valhalla maar wat er zo mis is.. 

2 opmerkingen:

  1. Absoluut een groot gevaar, ik tekende reeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    BeantwoordenVerwijderen