donderdag 19 mei 2011

Over een collega..

Eigenlijk moet ik nodig naar bed, maar nog even wil ik een leuke ervaring van vandaag melden. Een twee weken terug sprak ik met een mannelijke collega over waar ik mee begonnen was. Geen afval. Leuke jonge vent, goed opgeleid, gezinnetje... en hij vertelde me dat hij helemaal niet aan afval scheiden deed. Nog geen papier! En zo discussieerden we luchtig wat heen en weer.

Vandaag kwam hij naar me toen om wat te vertellen. Hij deed, op weg naar zijn werk, het glas in de glasbak en het papier ging op de wekelijkse ophaalronde aan de straat! Hij was toch gaan nadenken naar aanleiding van onze discussie.  Leuk om te horen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bijdrage heb je geleverd, gewoon door erover te praten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk en zo ,hoord het. Goed van je .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je iemand zo kon inspireren.
    Met babystapjes gaan wij naar een schonere wereld...
    Gr,
    Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is dit. En wat een boost voor je eigen enthousiasme lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen